باربری سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد با بکار گیری تجهیزات لازم و پرسنل ماهر شما را در امر طاقت فرسای اسباب کشی در سعادت آباد تهران یاری می دهند .

باربری سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد با بکار گیری تجهیزات لازم و پرسنل ماهر شما را در امر طاقت فرسای اسباب کشی در سعادت آباد تهران یاری می دهند .

باربری در ونک

باربری ونک

خدمات اثاث کشی و باربری ونک

باربری در ونک با خدمات بینظیر ، اسباب کشی حرفه ای و سریع و مناسبترین تعرفه فقط با یک تماس . اتوبار کاج پیشرو در ارائه خدمات باربری و اسباب کشی

اگر قصد اسباب کشی دارید و تجربه لازم جهت اینکار را ندارید و یا اگر نگران وسایل و لوازم خود هستید، اتوبار کاج بهترین انتخاب شما جهت باربری و اسباب کشی منزل و اداری است.

خدمات باربری در ونک

  • ارسال خودروی مجهز باربری با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • اعزام نیروی زبده، نیرومند و متخصص اسباب کشی
  • بسته بندی بی نقص و ارسال تجهیزات و لوازم بسته بندی با کیفیت عالی

اطلاعات عمومی

وجه تسمیه ونک : نام ونک تشکیل شده‌است از دو حرف (ون) به معنی درخت و علامت کوچکی (ک) و معنی نام ونک «درخت کوچک» است.

محله ونک کنونی در مجاورت یکی از قریه‌های قدیمی تهران به نام دِه وَنَک که یکی از محله‌های قدیمی و سرسبز شمال تهران بوده است؛ بنا شده‌است. در دوره قاجار این ده و زمین‌ها و توتستان‌های آن از املاک خانوادهٔ میرزا حسن‌خان مستوفی‌الممالک بود. آرامگاه او نیز در مجموعه معروف به «باغ مستوفی» (محل فعلی دانشگاه الزهرا) در ده ونک قرار دارد.

 اتوبار ونک یک الگوست !

اتوبار ونک کلیه خدمات باربری در منطقه ونک را با تخفیف ویژه ارائه مینماید. جهت سفارش سرویس با شماره تلفنهای شرکت تماس حاصل نمایید

اتوبار ونک با ناوگان باربری مجهز و پیشرفته و کادر متخصص اسباب کشی آماده همکاری با کلیه موسسات خصوصی و دولتی میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.