باربری سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد با بکار گیری تجهیزات لازم و پرسنل ماهر شما را در امر طاقت فرسای اسباب کشی در سعادت آباد تهران یاری می دهند .

باربری سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد با بکار گیری تجهیزات لازم و پرسنل ماهر شما را در امر طاقت فرسای اسباب کشی در سعادت آباد تهران یاری می دهند .

راه‌کارهای کلی برای اسباب کشی راحت

رفتن به خانه‌ی جدید می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد و نشانه‌ی یک آغاز دوباره باشد. ولی بردن همه‌ی وسایل، مبلمان و لباس‌ها به جای جدید کار ساده‌ای نیست. مهم نیست به طبقه‌ی دیگری می‌روید یا به خیابان دیگر و یا حتی یک شهر دیگر؛ برنامه‌ریزی برای جا‌به‌جایی استرس این مرحله را کم می‌کند. در این مطلب چند راه‌کار کلی که به شما کمک می‌کند را می‌گوییم. در مطلب دیگری نکارت ریز مربوط به اسباب‌کشی را معرفی می‌کنیم

قبل از اسباب‌کشی

اول پاکسازی کنید. چرا وسایلی که دیگر به آن‌ها نیازی ندارید را با خودتان ببرید؟ می‌توانید آن‌ها بفروشید، اهدا کنید و یا دور بیاندازید.

قبل از اسباب‌کشی اگر خانه جدیدتان به هر تعمیر و بازسازی و تمیزکاری احتیاج داشت انجام دهید. حتماً چوب پرده‌ها و لوسترها و دیوارکوب‌ها و تابلوها رو نصب کنید که دیگر دریل‌کاری نداشته باشید. و آن روز فقط وسایل را بچینید و با خیال راحت مستقر شوید.

اگر خانه‌ی جدیدتان مسافت زیادی با محل زندگی فعلیتان ندارد می‌توانید بعضی از وسایل را زودتر و در دفعات مختلف ببرید. بهتر است لوازم غیرضروری آشپزخانه و لباس‌ها را داخل کابینت و کمدهای جدید بچینید. بعضی از مواد غذایی مثل روغن و برنج و هر مورد دیگری که امکانش هست خودتان جابه‌جا کنید و نیاز ضروری به آن ندارید قبل از روز اسباب‌کشی به منزل جدید ببرید تا فقط وسایل بزرگ برای آن روز بماند.

زمان اسباب کشی

وسایلی که کمتر از آن استفاده می‌کنید، مثل لوازم دکوری را اول بسته‌بندی کنید.

وسایل اتاق‌ها با هم قاطی نشوند، یعنی وسایل هر اتاق در یک جعبه جدا باشد و یا کتاب‌ها را با لباس‌ها در یک جعبه نگذارید. پس در هر اتاق اول وسایلی که کمتر استفاده می‌کنید، بسته‌بندی کنید.

روی همه جعبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها شماره‌گذاری کنید و بنویسید در هر جعبه چه چیزی قرار دارد و متعلق به کدام قسمت خانه است و از این نوشته‌ها یک لیست تهیه کنید. این طوری هم موقع باز کردن وسایل اذیت نمی‌شوید و هم اگر قبل از اسباب‌کشی به وسیله‌ای نیاز داشتید لازم نیست تمام جعبه‌ها را بگردید. قبل از تمام شدن بسته‌بندی وسایل یک اتاق به سراغ اتاق دیگری نروید.

یک یا چند جعبه اختصاص دهید به وسایلی که وقتی به خانه جدید رفتید اول به آن‌ها نیاز دارید. مثل لباس‌ راحتی، اسباب بازی بچه‌ها، لیوان و بشقابی که با آن غذا می‌خورید، مسواک، شامپو، خمیر دندان و حوله و روی این جعبه‌ها برای مثال می‌توانید بنویسید اول باز می‌شوند.


باربری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.