باربری سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد با بکار گیری تجهیزات لازم و پرسنل ماهر شما را در امر طاقت فرسای اسباب کشی در سعادت آباد تهران یاری می دهند .

باربری سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد با بکار گیری تجهیزات لازم و پرسنل ماهر شما را در امر طاقت فرسای اسباب کشی در سعادت آباد تهران یاری می دهند .

نه مورد از بزرگترین اشتباهات اسباب کشی

اشتباهات اسباب کشی همیشه برای ما مشکلات زیادی  به وجود آورده است.
یکی از اشتباهات اسباب کشی این است که شما فکر می کنید به تنهایی می توانید خودتان اسباب کشی را انجام دهید. اسباب کشی در داخل شهر نیز می تواند بسیار پیچیده باشد و نیاز به یک برنامه ریزی درست و اصولی دارد. 
از مهم ترین مشکلات اسباب کشی و خطراتی که در حین جابجایی اثاثیه پیش می آید شامل آسیب دیدن و زخمی شدن وسایل  خراب شدن وسایل و اثاثیه و همچنین هزینه های غیر قابل پیش بینیمی باشد.
اگر قصد دارید خودتان مسئولیت اثاث کشی را بر عهده بگیرید مشکلات و هزینه ها دور از انتظار نخواهد بود و شما باید زمان زیادی برای تحقیق و برنامه ریزی صرف کنید تا به خوبی از عهده باربری اسباب منزل خود برآیید. در این کار می توانید از کسانی که تجربه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه را داشته اند کمک بگیرید همچنین می توانید با یک اتوبار مطمئن و امین نیز مشورت نمایید.پس از آن می توانید تصمیم خود را بگیرید.برای جلوگیری از اشتباهات اسباب کشی حتما توصیه های زیر را جدی بگیرید.
اثاث کشی در اوج زمان جابجایی
در زمانی که بیشترین جابجایی صورت می گیرد اوج زمان جابجایی گفته می شود در این زمان لیست اتوبار و باربری های خوب کاملا پر است. این زمان هر سال در بهار و تابستان می باشد از اشتباهات اسباب کشی که بسیار رایج است اسباب کشی در زمان اوج جابجایی است. اگر می خواهید حق انتخاب داشته باشید و یک اتوبار خوب و حرفه ای را برای کار اثاث کشی و حمل بار و حتی بسته بندی اثاثیه انتخاب نمایید بهتر است از سه تا چهار ماه قبل از اسباب کشی به این فکر بیفتید و از چند شرکت باربری استعلام قیمت نمایید. و با در نظر گرفتن قیمت ها و شرایط و خدماتی که شرکت اتوبار به شما پیشنهاد می دهد بهترین باربری را انتخاب کنید.
اشتباهات اسباب کشی در برآورد قیمت ها
اشتباهات اسباب کشی در برآورد قیمت باربری بسیار شایع است.شرکت های اتوبار و باربری دو نوع قیمت به شما ارائه می دهند.
قیمت متعهدانه
قیمت غیر متعهدانه
قیمت غیر متعهدانه قیمتی است که شرکت ها بر اساس تجربه خود به شما اعلام می کنند.
 این قیمتی است که همیشه پس از پایان اسباب کشی تا ده درصد به آن افزوده می شود  و نمی شود تنها به این قیمت دلخوش کرد. اما قیمت متعهدانه قیمت است که شرکت های باربری پس از بررسی تمامی لوازم و اثاثیه شما برآورد می کنند و یک قیمت توصیفی همراه با سند رسمی است و پس از تایید آن شرکت ها نمی توانند قیمت ها را افزایش دهند. تمامی هزینه های لازم در این روش مشخص می شود و یک قیمت نهایی به مشتری اعلام می شود.
از اساسی ترین اشتباهات اسباب کشی این است که مشتریان اغلب فریب قیمت های ارزان و غیر متعهدانه شرکت های باربری را می خورند. در هر اثاث کشی هزینه های پنهان زیادی وجود دارد که شرکت باید تمامی این هزینه ها را برآورد نماید و به شما اعلام کند. قیمت های ارزان شرکت های باربری حتما دلایلی دارد که این دلایل ممکن است برای شما خوشایند نباشد.
با مشاوره اصولی با متخصصی دیگر اشتباهات اسباب کشی در زمینه قیمت را تکرار نکنید.  
اشتباهات اسباب کشی در زمینه بیمه
هنگام جابجایی اثاثیه منزل اگر جعبه ظروف چینی مورد علاقه شما از دست کارگران افتاد و شکست چه کسی مسئولیت آن را برعهده خواهد گرفت. مسلما هیچ کس .
از اشتباهات اسباب کشی این است که بیمه شرکت اتوبار از قبل بررسی نمی شود.بهتر است با شرکتی همکاری کنید که به شما بیمه معتبر باربری ارائه می نماید.
حتما چک کنید که باربری انتخابی شما چند نوع بیمه دارد. برخی شرکت ها تنها لوازم سنگین مثل یخچال را بیمه می کنند. لیست بیمه را ازاتوباربخواهید و ببینید چه وسایلی شامل بیمه می شود. اگر فکر می کنید وسایل بیشتری باید شامل بیمه شوند با شرکت در میان گذاشته و از آنها بخواهید که این کار را انجام دهند. بعضی از شرکت های کوچک کارگران خود را بیمه نمی کنند به این معنی که اگر آنها در خانه شما در زمان اسباب کشی دچار حادثه شوند مسولیت آن را شرکت قبول نکرده و با شما خواهد بود.
اشتباهات اسباب کشی در جابجا کردن وسایل قیمتی
شرکت های باربری معمولا مسئولین حمل وسایل گرانقیمت مثل جواهرات را بر عهده نمی گیرند. یکی از اشتباهات اسباب کشی این است که افراد در حمل بارهای قیمتی سهل انگاری می کنند. برای پرهیز از هر گونه مشکل لوازم قیمتی مثل سکه ، اسناد رسمی ،جواهرات و ... را به خوبی بسته بندی کنید.
و خودتان مسئولیت جابجایی آن را برعهده بگیرید. می توانید آن ها را با ماشین شخصی خودتان انتقال دهید. این مطمئن ترین راه است. اگر  وسایل حساس و شکننده دارید و علاقه زیادی به آنها دارید خودتان بهتر از آنها مراقبت خواهید کرد.
جابجایی حیوانات خانگی
از دیگر اشتباهات اسباب کشی عدم توجه به حیوانات خانگی است. نگرانیهای اسباب کشی زیاد است.گاهی شما فراموش می کنید که حیوانات خانگی تان را به خانه جدید منتقل نمایید.
مسلما نباید انتظار داشته باشید که شرکت های حمل بار حیوانات خانگی شما را بسته بندی کرده و حمل نمایند. فراموش کردن حیوانات خانگی از  اشتباهات اسباب کشی است. وظیفه جابجایی این حیوانات را خودتان بر عهده بگیرید. اگر مسافت طولانی است مدارک حیوان را نیز به همراه داشته باشید. همچنین از قبل از اثاث کشی حیوان را به دامپزشک نشان داده و از سلامت آن مطمئن شوید. سپردن مسئولیت حیوانات به افراد دیگر نیز از اشتباهات اسباب کشی است.
اشتباهات اسباب کشی در حمل و جابجایی گیاهان 
از اشتباهات اسباب کشی اهمیت ندادن به گیاهان است. بیشتر اتوبار ها مسولیت جابجایی گیاهان را بر عهده نمی گیرند. بخصوص اگر مسیری طولانی در پیش رو داشته باشند. در مسیرهای کوتاه بهتر است خودتان مسولیت انتقال گیاهان را به عهده بگیرید و در مسیرهای طولانی برای اینکه گیاه آسیب نبیند بهتر است آنها را به دوستانتان و یا همسایگان هدیه دهید. روش نادرست اسباب کشی گیاهان از اشتباهات اسباب کشی است که بسیار رایج است.
اشتباهات اسباب کشی و وسایل اضافی
یکی از بدترین اشتباهات اسباب کشی حمل بارهای اضافی است.در هر خانه وسایلی وجود دارد که از آنها هیچ استفاده ای نمی شود.وسایلی که غیر قابل استفاده هستند را پیش از اسباب کشی به دیگران هدیه دهید و یا به دست سمساری ها بسپارید.بهتر است اشتباهات اسباب کشی در زمینه حمل بارهای اضافی را تکرار نکنید. و خود را زودتر از شر چنین وسایلی راحت کنید. 
تهیه لیست از وسایل و بررسی نهایی آن
تهیه فهرست از کلیه وسایل بسیار مهم است.یکی از مهم ترین اشتباهات اسباب کشی این است که شما فکر می کنید تهیه لیست ضروری نیست. با این کار مشخص می شود که شما چه وسایلی را بسته بندی کرده و داخل ماشین حمل بار قرار داده اید و چه وسایلی قرار است در منزل جدید تحویل گرفته شود. بهتر است وسایل تان را لیست کرده و در پایان از روی لیست آنها را تحویل بگیرید.  شاید زمان زیادی از شما گرفته شود ولی بهتر از آن است که بعد از جابجایی متوجه شوید ظرف مورد علاقه تان و یا حتی یادگاری یک دوست را گم کرده اید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.