باربری سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد با بکار گیری تجهیزات لازم و پرسنل ماهر شما را در امر طاقت فرسای اسباب کشی در سعادت آباد تهران یاری می دهند .

باربری سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد با بکار گیری تجهیزات لازم و پرسنل ماهر شما را در امر طاقت فرسای اسباب کشی در سعادت آباد تهران یاری می دهند .

اسباب کشی آسان

اسباب کشی آسان و بسته بندی راحت و مطمئن یکی از اموری است که باید به آن تا حد امکان توجه کرد. جهت بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، با استفاده از یک شرکت خدمات اسباب کشی می توانید براحتی به هدف خود برسید. 

اما رعایت برخی از نکات هم در این میان ضروری است. بطوری که شما هم خود بتوانید در این زمینه تا حدودی به سرعت اسباب کشی کمک کرده و در نهایت یک اسباب کشی آسان و راحتی داشته باشید. 

اگر به فوت و فن اسباب کشی آسان بتوانید تسلط پیدا کنید، مسلما در این زمینه هیچ مشکلی نخواهید داشت. ترفندهای اسباب کشی آسان می تواند به شما یاری رسانده و خیال شما را از هر جهت راحت کند.   

نکات اسباب کشی آسان:

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد، به دنبال پیدا کردن راهنمایی برای اسباب کشی مناسب و راحت هستید، این مقاله برای شماست. با بکارگیری این ترفندها می توانید براحتی به هدف خود برسید و پس از پایان کار از نتیجه راضی و خشنود خواهید بود. امیدواریم که رعایت این نکات، اسباب کشی آسان و راحتی را در پیش داشته باشید.:

باید به این نکته توجه داشته باشید که در کل، اسباب کشی حاصل دو مرحله اصلی است: بسته بندی اسباب و اثاثیه و دوم جابجایی و حمل بار. در هر مرحله لطفا دقت داشته باشید که به فکر مرحله بعدی اسباب کشی باشید و تا پایان کار به دقت مراحل و اقدام لازم را انجام داده و در عین حال به بسیاری از نکاتی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، توجه داشته باشید.

قبل از شروع اسباب کشی، حتما به فکر تهیه کارتن و جعبه های مخصوص جهت بسته بندی باشید. این روزها هم در نشریات و هم در اینترنت فروشگاه ها و مراکز متعددی هستند که جعبه و کارتن های چند لایه مخصوص اسباب کشی را به فروش می رسانند. البته بسیاری از شرکت های اتوبار و باربری تهران نیز چنین کارتن هایی در اختیار دارند و می توانند در اختیار شما بگذارند. 

اگر به همراه اعضای خانواده، اقدام به بسته بندی و اسباب کشی می کنید، هر یک از آنها را مسئول یک بخش از خانه قرار دهید. مثلا هر کسی مسئول جمع آوری اشیاء اتاق خود باشد و یا وسایل و اسباب های آشپزخانه را یک نفر و فرد دیگر برای جمع آوری و کمک به بسته بندی لوازم سالن پذیرایی و هال.

در زمان بسته بندی وسایل و اشیاء خانه، دقت کنید که در کارتن ها و جعبه هایی که جهت بسته بندی استفاده می کنید، فضای خالی درون آنها پر شود به خصوص برای اشیاء شکستنی مانند لوستر و یا بشقاب و ظروف. جهت اینکار از فوم، نایلون، روزنامه و حتی تکه های پارچه می توانید استفاده کنید.

جمع آوری وسایل تک تک بخش های خانه را به ترتیب انجام بدهید و دقت کنید که وسایل، اسباب و اثاثیه موجود در هیچ بخشی را از قلم نندازید. به خصوص بخش هایی مانند انباری، آشپزخانه و یا حمام. 

روی هر یک از بسته ها و کارتن ها، محتویات درون آنها را بنویسید. با این کار هنگام باز کردن محتویات درون آنها براحتی می توانید با استفاده از نوشته های روی برچسب، سریعا آن کارتن را به محل مورد نظر در منزل و یا اتاق جدید ببرید.

پس از باز کردن بسته ها و بیرون آوردن وسایل و لوازم، سعی کنید مبل و میز و صندلی ها را بطور موقت، در گوشه های اتاق و یا سالن نشیمن و پذیرایی قرار دهید تا بعدا سر فرصت بتوانید آنها در محل مناسب خود قرار دهید. 

هنگام بیرون آوردن لوازم شکستنی اصلا عجله نکنید. اگر فکر می کنید که به هر دلیلی باز کردن آنها از درون بسته ها کاری وقت گیر است، این کار را بعدا انجام دهید.

لباس و حوله ها را سریعا در سر جایشان قرار دهید. به یاد داشته باشید که به دلیل خستگی و فشار اسباب کشی، ممکن است نیاز به یک دوش آب گرم در پایان کار داشته باشید. 

اگر کودک کم سن و سال دارید، می توانید در روز اسباب کشی او را به دست یکی از آشنایان و اقئام خود قرار دهید تا از او نگهداری کنند. به این ترتیب هم شما و سایر اعضای خانواده راحت تر به کار جابجایی و اسباب کشی، مشغول می شوید و هم کودکتان حوصله اش سر نمی رود و خستگی و فشار روز اسباب کشی، او را اذیت نخواهد کرد.

بخشی از لوازم و وسایل را می توانید خود شخصا با استفاده از خودروی شخصی به محل جدید ببرید. از قبیل طلا، جواهرات، پول، اشیاء کوچک قابل حمل از قبیل کامپیوتر و لپ تاپ.

حتی الامکان زمان اسباب کشی را به روزی موکول کنید تا همه اعضای خانواده بتوانند براحتی در آن روز با کمک سایر اعضای خانواده بتوانید با کمک یکدیگر یک اسباب کشی آسان را تجربه کنید.

وسایل و لوازم غیر ضروری مانند لوازم ورزشی، اسباب بازی، برخی لباس هایی که معمولا کمتر می پوشید را بطور موقت در انبار بگذارید. بعدا سر فرصت پس از پایان اسباب کشی و جابجایی بارها می توانید آنها را بیرون آورده و در جای خود قرار دهید.

از چند روز قبل از اسباب کشی، محل جدید را به دقت مرتب و نظافت کنید. طوری که آماده قرار دادن وسایل و اسباب و اثاثیه شما باشد. 

دقت کنید که محل جدید (محل جدید شرکت یا منزل جدید) از چند روز قبل، به دقت کلیه اتصالات برق، گاز، شیرها و لوله های آب آن بررسی شده باشند و همه چیز صحیح و سالم سر جای خود باشد. برای مثال اگر گاز آشپزخانه منزل جدید مشکل دارد، آنرا چند روز قبل از اسباب کشی تعمیر کنید و به روز اسباب کشی موکول نکنید.

مواد غذایی درون یخچال فریزر را تخلیه کنید و موادی که در طول مدت اسباب کشی، ممکن است خراب شوند را دور بریزید و یا در صورتی که هنوز سالم هستند، در اختیار افراد نیازمند قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.